Новини

24 січня, 2014

Підсумки року 2013

Директор ПІІ УРСА Андрій Лемех розповідає про досягнення компанії в 2013 році і перспективи подальшого розвитку

У 2013 році перед нашою компанією стояло багато непростих завдань, і я сміливо можу сказати, що більшість з них ми вирішили успішно й ефективно. Підприємство УРСА зміцнило свої лідируючі позиції на ринку, реалізуючи як вже відому і затребувану продукцію, так і пропонуючи унікальні інноваційні розробки. 

Наші досягнення 

Ми можемо пишатися тим, що єдині в Україні випускаємо сучасний екологічно чистий матеріал PureOne, рекомендований Науковим центром здоров'я дітей РАМН для використання в будівництві і реконструкції дитячих садів, шкіл і лікувальних установ. PureOne на 95 % складається з натуральних і поновлюваних в природі компонентів, він легкий, не має запаху і практично не утворює пилу. Завдяки всім цим якостям, PureOne здатний задовольнити потреби найвимогливіших замовників.

Незмінним попитом у споживачів користується наш продукт Terra - удосконалена тепло- і звукоізоляція для риватного домобудівництва. Можна з упевненістю сказати, що Terra - матеріал нового покоління, що має кращі теплоізоляційні характеристики у своєму класі, крім того, він володіє підвищеними пружністю і вологостійкістю, а значить - довговічністю. 

Ще одне важливе досягнення ПІІ УРСА в 2013 році - запуск у виробництво нового продукту «Універсальні плити». Цей матеріал спеціально розроблений з урахуванням потреб приватного забудовника. Універсальні плити URSA GEO широко використовують для тепло- та звукоізоляції більшості конструкцій при будівництві та ремонті приватних будинків і квартир. 

Також не можна не відзначити успіх на ринку ще одного продукту з лінійки GEO - «Скатний Дах преміум». Цей високоефективний матеріал для тепло- та звукоізоляції мансард і скатних дахів вироблений за унікальною технологією URSA SPANNFILZ, що надає матам зі скловолокна особливу пружність, яка зберігається протягом усього терміну експлуатації матеріалу. 

У 2013 році , завдяки високій якості продукції УРСА і авторитетності бренду на ринку, наші матеріали були обрані будівельними компаніями для тепло- та  звукоізоляції тисяч об'єктів на території всієї України, наприклад, тепло-та звукоізоляція М-15 була використана для утеплення птахофабрик ТМ «Гаврилівські курчата» та ТМ«Наша ряба».

Озираючись на успіхи минулого року , слід сказати , що перспективи розвитку ПІІ УРСА в 2014 році також досить оптимістичні.

 

Перспективи і плани на 2014 рік

За нашими оцінками, в 2014 році в Україні передбачається зростання теплоізоляційного ринку. Така динаміка обумовлена прийнятими в липні 2013 року змінами до ДБН В.2.6 -31: 2006 «Теплова ізоляція будівель», відповідно до яких посилюються вимоги до мінімально допустимим значенням опору теплопередачі огороджувальних конструкцій житлових і громадських будівель. Певний вплив також нададуть програми з термомодернізації за підтримки UASID, ЄБРР і ООН. Одним же з основних драйверів в питаннях енергоефекивності стане очікуване підвищення тарифів на енергоносії.

За нашими оцінками ринок теплоізоляційних матеріалів виросте на 4,5%, тоді як у сегменті виробів на основі скловолокна передбачається приріст на 1,5 %.

У 2014 році ми очікуємо посилення конкуренції в сегменті теплоізоляційних матеріалів на основі скловолокна, на що, крім інших факторів, вплине активне використання легкої кам'яної вати і сендвіч -панелей в сегменті фасадного утеплення мокрим методом.

Хочу відзначити, що підприємство УРСА впевнено зробило крок в новий, повний можливостей і перспектив, 2014 рік. Як і колись, ми будемо оперативно реагувати на потреби ринку і пропонувати кращі рішення, що дозволяють зробити українські будинки, офіси та промислові об'єкти більш сучасними і економічними в будівництві та експлуатації. У новому році ми будемо брати участь у будівельних виставках і організовувати семінари, крім того, плануємо акцію з підтримки талановитої української молоді, в рамках якої серед випускників будівельних вузів буде проведено конкурс на кращий дипломний проект енергоефективного будинку .

Всi новини

Оцініть сторінку: